اسلام آباد میں ملک کا سب سے بڑا سٹیڈیم بنانے کا فیصلہ

اسلام آباد (اے ایف بی ) اسلام آباد میں ملک کا سب سے بڑا کرکٹ سٹیڈیم تعمیر کیا جائے گا۔ تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان کی ہدایت پر اسلام آباد میں ملک کا سب سے بڑا کرکٹ سٹیڈیم تعمیر ہوگا، سٹیٹ آف دی آرٹ منصوبے میں پی سی بی کے زیر اہتمام ہائی پرفارمنس سینٹر بھی بنایا جائے گا، سٹیڈیم میں ڈومیسٹک اور انٹرنیشنل میچز کی میزبانی بھی کی جائے گی۔

کرکٹ بورڈ کے سربراہ احسان مانی اور کیپیٹل ڈیولپمنٹ اتھارٹی کے چیئرمین عامر علی احمد میں سٹیڈیم کی تعمیر کے حوالے سے معاملات طے پا گئے ہیں، سی ڈی اے کے ڈائریکٹر لینڈ، پلاننگ اینڈ ڈیولپمنٹ نے اسلام آباد کے مختلف سیکٹرز میں ممکنہ طور پر دستیاب اراضی کا سروے مکمل کرلیا جس کی رپورٹ آئندہ ماہ وزیراعظم کو پیش کی جائے گی، سٹیڈیم کی منظوری ملنے کے بعد منصوبہ پبلک، پرائیویٹ پارٹنرشپ کے تحت مکمل کیا جائے گا۔

پی سی بی نیشنل ہائی پرفارمنس کے ڈائریکٹر ندیم خان کا کہنا ہے کہ سٹیٹ آف دی آرٹ سٹیڈیم کی تعمیر سے ملک میں کرکٹ کو فروغ حاصل ہوگا، یہ جنوبی ایشیاء کا جدید ترین سہولیات سے آراستہ سٹیڈیم ہوگا۔ پارلیمنٹ ہاؤس میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے انھوں نے کہا کہ منصوبے کے حوالے سے تیزی سے کام جاری ہے، اس کا سنگ بنیاد وزیراعظم رکھیں گے، چیئرمین پی سی بی کی ہدایت پر بورڈ عہدیدار سی ڈی اے حکام سے رابطے میں ہیں، رواں برس فیصل آباد اور پشاور میں بھی ہائی پرفارمنس سینٹرز قائم کیے جائیں گے۔

اپنا تبصرہ بھیجیں

Protected with IP Blacklist CloudIP Blacklist Cloud