برطانیہ کی ملکہ الزبتھ کی عمر 94 سال کی ہونے کے سبب خاموش جشن منایا گیا

لندن: (ای ایف بی) برطانیہ کی ریکارڈ توڑنے والی ملکہ الزبتھ منگل کے روز 94 سال کی ہوگئی لیکن کورونا وائرس کے لاک ڈاؤن کا مطلب ہے کہ اس موقع کو منانے کے لئے تھوڑی بہت دلچسپی ہوگی۔

الزبتھ ، دنیا کی سب سے بڑی اور سب سے زیادہ حکمرانی کرنے والی بادشاہ ، عام طور پر اس کی سالگرہ نجی طور پر زیادہ عوامی تقریبات کے بغیر نجی طور پر گزارتی ہے لیکن اس سال اس واقعے کو اور بھی خاموش کردیا جائے گا۔

شاہی سالگرہ اور سالگرہ روایتی طور پر رسمی بندوق کی سلامی کے ذریعہ نشان زد کی جاتی ہیں ، جس میں لندن کے مختلف مقامات سے خالی راؤنڈ فائر کیے جاتے ہیں ، لیکن ملکہ نے محسوس کیا کہ حالات کو دیکھتے ہوئے اسے آگے جانے کی اجازت دینا نامناسب ہوگا۔

تازہ ترین سرکاری اعداد و شمار سے پتہ چلتا ہے کہ نئے کورونا وائرس سے متاثرہ تقریبا 16،000 برطانوی اسپتال میں فوت ہوگئے ہیں ، جو عالمی سطح پر پانچویں نمبر پر ہے۔ قوم لاک ڈاؤن کے اپنے چوتھے ہفتے میں ہے ، بیشتر کاروبار بند اور شہریوں کو گھر بیٹھے رہنے کا حکم دیا گیا ہے۔

ملکہ کی سالگرہ کے موقع پر سرکاری عمارات پر جھنڈے عام طور پر لہرائے جاتے ہیں لیکن عہدیداروں کو بتایا گیا ہے کہ اس سال ہر ایک سے توقع نہیں کی جاسکتی ہے کہ وہ اس کا اہتمام کرے۔

ملکہ خود اپنے 98 سالہ شوہر شہزادہ فلپ کے ساتھ لندن کے مغرب میں ، ونڈسر کیسل میں مقیم ہے۔

وہاں سے ، انہوں نے قوم کو بہت سارے پیغامات جاری کیے ، جن میں ان کے 68 سالہ دور حکومت کا صرف پانچواں ٹیلیویژن ایڈریس بھی شامل ہے۔

پیر کے روز فلپ نے ایک بیان دیا ، یہ ایک نادر واقعہ ہے جب سے وہ تین سال قبل عوامی زندگی سے سبکدوش ہو گیا تھا ، تا کہ وہ کورونا وائرس کے بحران کے جواب میں ملوث افراد کا شکریہ ادا کرتا ہوں۔

الزبتھ ، جو وسطی لندن کے برٹن اسٹریٹ میں ، 21 اپریل 1926 کو پیدا ہوئیں ، رانی بننے کی توقع کی توقع نہیں کرتے ہوئے بڑھیں۔ اس کے والد ، جارج ششم نے صرف اس وقت تاج اٹھایا جب ان کے بڑے بھائی ایڈورڈ ہشتم نے امریکی طلاق دینے والی والس سمپسن سے شادی کرنے کے لئے 1936 میں ترک کردیا تھا۔

الزبتھ 1952 میں 25 سال کی عمر میں تخت پر چڑھ گئیں ، اور انہوں نے ستمبر 2015 میں برطانیہ کی سب سے طویل حکمرانی کرنے والی بادشاہ کی حیثیت سے اپنی نانی نانی وکٹوریہ کو پیچھے چھوڑ دیا۔

انہوں نے اس وقت کہا ، “لامحالہ ایک لمبی زندگی بہت سارے سنگ میل طے کر سکتی ہے۔”

بکنگھم پیلس نے گذشتہ ماہ کہا تھا کہ ملکہ کی سرکاری سالگرہ منانے کے لئے ایک پریڈ جو عام طور پر جون میں ہوتی ہے ، معاشرتی اجتماعات پر پابندی کی روشنی میں اپنی روایتی شکل میں آگے نہیں بڑھے گی۔

اپنا تبصرہ بھیجیں