فیفا کے صدر کا خیال ہے کہ کورونا وائرس کے بعد فٹ بال بالکل مختلف ہوگا

عالمی فٹ بال باڈی فیفا کے سربراہ گیانی انفنٹینو کا خیال ہے کہ جب کورونا وائرس وبائی بیماری کے بعد دوبارہ شروع ہوگی تو فٹ بال بالکل مختلف ہوگا۔

50 سالہ عمر کا کہنا تھا کہ وہ کھیل کی واپسی کا جشن منائیں گے کیونکہ وہ ایک ساتھ ایک خوفناک ڈراؤنے خواب سے باہر آئے ہیں۔ انہوں نے ایک انٹرویو میں ایک اطالوی خبر رساں ایجنسی کو بتایا ، “فٹ بال واپس آجائے گا ، اور جب یہ ہوجائے گا تو ، ہم ایک ساتھ خوابوں سے باہر آنے کا جشن منائیں گے۔”

“ایک سبق ہے ، وائرس کے بعد آنے والا فٹ بال بالکل مختلف ، زیادہ جامع ، زیادہ سماجی اور زیادہ معاون ، انفرادی ممالک سے جڑا ہوا اور اسی وقت زیادہ عالمی ، کم مغرور اور زیادہ خیرمقدم ہوگا۔ ہم بہتر ، زیادہ انسان اور حقیقی اقدار پر زیادہ توجہ دیں گے۔

گذشتہ ہفتے صدر نے ایک اطالوی روزنامہ کو بتایا تھا کہ یہ مناسب وقت تھا کہ ایک قدم پیچھے ہٹنا اور کسی کھیل کی اصلاح کرنا جہاں میچوں کی فہرستیں بہت زیادہ ہوجاتی ہیں اور مالی وسائل تیزی سے چند اشرافیہ کلبوں کے ہاتھوں میں مرتکز ہوتے ہیں۔

انہوں نے یہ بھی فرض کیا کہ مستقبل میں مقابلہ کم لیکن مقابلہ ہوگا۔ اسکواڈ کھلاڑیوں کی صحت کی حفاظت کے لئے چھوٹا اور زیادہ متوازن ہوسکتا ہے۔

اپنا تبصرہ بھیجیں