ADB کا 20 بلین ڈالر کے وائرس سے بچاؤ پیکیج کا اعلان

ایشین ڈویلپمنٹ بینک نے کہا ہے کہ وہ ترقی پذیر ممبر ممالک کو کورونا وائرس وبائی امراض سے معاشی بحران کا سامنا کرنے میں مدد دینے کے لئے 20 بلین ڈالر کا وسیع پیمانے پر پیکیج تیار کرے گا۔

یہ فنڈ صرف ایک ماہ قبل اعلان کردہ ایک پیکیج کی تین گنا اضافہ کی نمائندگی کرتا ہے ، جس سے اے ڈی بی نے اس بیماری کے اثرات کو بڑھاوا دینے کے بعد فروغ دینے کا فیصلہ کیا ہے۔

عالمی معیشت کے قریب بیک وقت شٹ ڈاؤن ، کارکنوں کو گھر میں وائرس کے خلاف شکاری کا حکم دینے کے ساتھ ، ایک گہری کساد بازاری کا مرحلہ طے کیا گیا ہے۔

سرکاری طور پر رپورٹ کیا گیا ہے کہ دنیا بھر میں COVID-19 کے مقدمات 1.8 ملین میں سرفہرست ہیں اور انہوں نے عالمی سطح پر 115،000 افراد کی جانیں لی ہیں۔

بینک کے صدر مساتسوگو آساکاوا نے ایک ویڈیو بیان میں کہا ، “بحران کی وسعت اور پیمائش اس بات کی لازمی ہے کہ اے ڈی بی اس کی حمایت میں توسیع کرے۔”

وائرس سے متاثرہ ترقی پزیر ممبروں کو بجٹ کے خلا کو پُر کرنے میں مدد کے لئے 13 بلین ڈالر تک کے قرضے فراہم کیے جائیں گے ، جس میں نجی شعبے کے لئے مزید 2 ارب ڈالر مقرر کیے گئے ہیں۔

بینک کے ترقی پذیر ممبران افغانستان اور میانمار سے لے کر ہندوستان اور چین تک ہیں۔

اے ڈی بی نے رواں ماہ کے اوائل میں خبردار کیا تھا کہ اس وبائی مرض سے عالمی معیشت پر 4.1 ٹریلین ڈالر لاگت آسکتی ہے کیونکہ اس سے ریاستہائے متحدہ ، یوروپ اور دیگر بڑی معیشتوں کو نقصان پہنچا ہے۔

تاجروں نے بحران کے طویل مدتی اثرات پر مشتعل ہوتے ہوئے بازاروں کو گھماؤ بھیجا ہے ، حالانکہ حکومتوں اور مرکزی بینکوں نے درد کو کم کرنے کے لئے قدم اٹھایا ہے ، اور کھربوں کی معیشت کو فروغ دینے کا وعدہ کیا ہے۔

اپنا تبصرہ بھیجیں